Spółka zależna Digital Avenue podbija rynek gier dla młodzieży – FashionStyle.pl uruchomi cztery gry MMO

10 Maj, 2012

Czołowa pozycja w segmencie  gier MMO (Massively Multiplayer Online Game) dla młodzieży i nastolatek, to główny cel FashionStyle- spółki zależnej Digital Avenue- na 2012 r.

– Dzięki inwestycji i dofinansowaniu spółki przez Digital Avenue, możliwy jest dalszy rozwój FashionStyle i produkcja czterech kolejnych gier rozrywkowych dla  nastolatków do końca 2012 roku. W ciągu najbliższych 8 miesięcy zamierzamy z sukcesem uruchomić cztery nowe tytuły i ustabilizować ich pozycję na rynku. Debiut pierwszego z nich przewidujemy na początku wakacji- zapowiada Ola Sitarska, prezes FashionStyle i dodaje, że rozwój i uruchomienie nowych gier pozwoli FashionStyle stać się jednym z wiodących wydawców gier MMO dla młodzieży i nastolatek, a co za tym idzie zwiększyć liczbę użytkowników i przychody firmy.

Przejęcie Fashionstyle.pl było bardzo dobrze przemyślanym celem strategicznym. W porę dostrzegliśmy jak wielki potencjał drzemie w grach typu MMO, co widać po kolejnych, licznych projektach w tym segmencie rynku. Akwizycja świetnie wpisała się w  model biznesowy Digital Avenue, a decyzja o kontynuowaniu współpracy z Olą Sitarską była strzałem w dziesiątkę – tłumaczy Piotr Wąsowski, prezes Digital Avenue.

Młoda programistka Ola Sitarska jest jedną z najbardziej znanych polskich twórczyń startupów, laureatką  Startup School i Startup Weekend.  Obecnie portal Fashionstyle.pl generuje blisko 6 mln odsłon miesięcznie.  Korzysta z niego ok. 250 tys. użytkowniczek, które mogą wcielić się w postać wirtualnej modelki lub projektantki.

Zastosowanie profesjonalnego cross marketingu FashionStyle z serwisami Digital Avenue, a także Kozaczkiem.pl i Zeberką.pl wpłynie na bardziej dynamiczny rozwój wszystkich portali i poszerzenie ich grupy docelowej. Wprowadzenie kolejnych gier przeznaczonych dla młodzieży i kobiet pozwoli Digital Avenue na stworzenie największej grupy gier MMO w Polsce.

Rynek gier internetowych w czasie rzeczywistym jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rozrywki wykorzystującej aplikacje online.  Według ekspertów z firmy Gartner rynek gier MMO ma zwiększyć swoją wartość do 2015 roku o ponad 230% w porównaniu z 2011 rokiem.

………..………..………..……….……..………..………..……….………..……….………..………..…………

Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań  na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.

Digital Avenue S.A. zarządza marką – Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje blisko 2,5 miliony użytkowników miesięcznie.

Portale należące do Digital Avenue S.A. są odwiedzane przez blisko 3 mln użytkowników, liczba odsłon wszystkich serwisów sięga ponad 40 mln miesięcznie. Grupa zarejestrowanych użytkowników portali przekroczyła już 1,5 mln osób. Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.

W 2011 roku grupa kapitałowa Digital Avenue wypracowała 5 829 tys. zł przychodów w porównaniu do 4 147 tys. zł w analogicznym okresie roku 2010. Wskaźnik EBITDA zwiększył się o ponad 39 proc. do blisko 1 mln zł.