Już 13 lutego odbędzie się finał 10. edycji najbardziej prestiżowego konkursu Perfect SPA Awards, organizowanego przez magazyn „Eden” – jedyny na polskim rynku specjalizujący się w tematyce SPA & wellness.
Czytaj dalej »Stanowisko Zarządu Digital Avenue S. A. : działalność spółki NIE jest zagrożona.
W związku z artykułem z dnia 14 kwietnia w serwisie parkiet.com pt. „Digital Avenue: działalność spółki jest zagrożona” Zarząd Digital Avenue S. A. („Spółka”) informuje, iż nie zgadza się z tezami stawianymi w ww. artykule. Zarząd wskazuje na fragment opinii biegłego rewidenta: „wskaźniki poziomu zadłużenia oraz stabilności źródeł finansowania majątku Spółki kształtują się na poziomie bezpiecznym”. Czytaj dalej »
E-commerce sposobem na dywersyfikację przychodów. Zmiana warty w Digital Avenue
Piotr Bocheńczak został nowym prezesem Digital Avenue. Zastąpił on na stanowisku Piotra Wąsowskiego. Nowy szef mediowej spółki skupi się na dalszym rozwoju serwisów wchodzących w skład grupy kapitałowej oraz rozwinięciu działalności w zakresie e-commerce.
Zostań Gwiazdą Tańca – rusza nowa produkcja w grupie gier dla nastolatek od FashionStyle.pl
GwiazdaTańca.pl – ucz się tańczyć w każdym stylu, układaj choreografie inspirując się największymi gwiazdami tańca oraz zbieraj punkty wygrywając pojedynki i występując w telewizji – tak reklamuje się nowa gra dla nastolatek w grupie FashionStyle.pl, spółki zależnej Digital Avenue.
Spółka FashionStyle właśnie wypuściła drugą z czterech zapowiedzianych nowych produkcji – grę rozrywkową dla nastolatek, w której zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę tytułowej gwiazdy tańca i zrobienie kariery w telewizji.
Czytaj dalej »
Fashionstyle.pl, spółka zależna Digital Avenue, jest na dobrej drodze do objęcia czołowej pozycji w segmencie gier MMO (Massively Multiplayer Online Game) dla młodzieży w Polsce. Spółka właśnie wypuściła pierwszą z zapowiadanych gier – Super Agentki.
Nowa produkcja to gra rozrywkowa dla nastolatek, w której zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę tytułowej super agentki i walka z wirtualną przestępczością. Gra jest dostępna pod adresem superagentki.pl. Super Agentki od momentu debiutu cieszą się rosnącą popularnością: w ciągu pierwszego tygodnia jej działalności, grę odwiedziło ponad 3 000 użytkowników, którzy z sukcesem zakończyli ponad 6 000 wirtualnych misji w grze. Produkcja wpisuje się w trend kreskówek i seriali o agentach, które biją rekordy popularności wśród nastolatek.
Czytaj dalej »
Czołowa pozycja w segmencie gier MMO (Massively Multiplayer Online Game) dla młodzieży i nastolatek, to główny cel FashionStyle- spółki zależnej Digital Avenue- na 2012 r.
– Dzięki inwestycji i dofinansowaniu spółki przez Digital Avenue, możliwy jest dalszy rozwój FashionStyle i produkcja czterech kolejnych gier rozrywkowych dla nastolatków do końca 2012 roku. W ciągu najbliższych 8 miesięcy zamierzamy z sukcesem uruchomić cztery nowe tytuły i ustabilizować ich pozycję na rynku. Debiut pierwszego z nich przewidujemy na początku wakacji- zapowiada Ola Sitarska, prezes FashionStyle i dodaje, że rozwój i uruchomienie nowych gier pozwoli FashionStyle stać się jednym z wiodących wydawców gier MMO dla młodzieży i nastolatek, a co za tym idzie zwiększyć liczbę użytkowników i przychody firmy.
TRO Media i Digital Avenue – notowane na GPW w Warszawie grupy medialne – postanowiły kontynuować rozpoczętą w ubiegłym roku współpracę. Spółki będą wzajemnie promować swoje serwisy internetowe. Wartość podpisanej umowy to ponad 1,25 mln złotych.
Umowa w zakresie współpracy strategicznej przewiduje, iż TRO Media i Digital Avenue będą wspólnie rozwijać swoje projekty internetowe w segmencie portali internetowych, zarządzania powierzchnią reklamową, usług ecommerce oraz usług technologicznych. Zespoły obu spółek będą wymieniać się doświadczeniem w zakresie wspólnej promocji swoich projektów oraz ich rozwoju technologicznego. Wartość wzajemnych umów z tego tytułu tylko w 2012 r. wyniesie 1,25 mln zł.
Digital Avenue, wydawca serwisów internetowych w kategorii „Styl życia, Rozrywka” rozwija swoje portfolio w dynamicznie rosnącym segmencie gier MMO (Massively Multiplayer Online Game). Spółka sfinalizowała zakup 55% udziałów portalu Fashionstyle.pl prowadzącego popularną grę internetową dla wielbicielek mody. Do końca roku Digital Avenue wprowadzi na rynek kolejnych kilka gier skierowanych do kobiet.
– Kobiety to bardzo atrakcyjna i perspektywiczna grupa docelowa dla Grupy Digital Avenue. Dodatkowo Fashionstyle.pl działa w modnym, dynamicznie rozwijającym się i perspektywicznym segmencie jakim są gry typu MMO. Dlatego uważam, że akwizycja świetnie wpisuje się w nasz model biznesowy i znacząco wpłynie na dynamikę wzrostu Digital Avenue w tym segmencie rynku – tłumaczy Piotr Wąsowski, prezes Digital Avenue.
O ponad 40 proc. zwiększyły się przychody ze sprzedaży i zysk EBITDA Digital Avenue w 2011 r., wynika ze wstępnych szacunków firmy. Przychody wyniosły 5,8 mln zł, a EBITDA wzrosła do 980 tys. zł w porównaniu z 702 tys. zł w roku 2010. W 2012 r. Digital Avenue planuje kolejne akwizycje.
W 2011 roku grupa kapitałowa Digital Avenue wypracowała 5 829 tys. zł przychodów w porównaniu do 4 147 tys. zł w analogicznym okresie roku 2010. Wskaźnik EBITDA zwiększył się o ponad 39 proc. do blisko 1 mln zł – Poprawa wyników to następstwo wzrostu efektywności naszych serwisów. Lepsza jakość przekłada się bezpośrednio na wyższe ceny reklam w serwisach. Oczywiście wyższe wyniki to także efekt stałego powiększania grupy kapitałowej o nieduże, ale bardzo ciekawe, niszowe spółki – tłumaczy Piotr Wąsowski, prezes Digital Avenue.
Czytaj dalej »
Digital Avenue, wydawca serwisów internetowych w kategoriach Styl Życia, Rozrywka i Gry zaczyna rozwijać swoje portfolio w dynamicznie rosnącym segmencie Sport. Warszawska firma zawarła umowę o współpracy z serwisem Goal.pl. Współpraca dotyczy zarządzania powierzchnią reklamową serwisu oraz wspólnych projektów rozwojowych w kontekście zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2012.
Goal.pl jest wiodącym polskim portalem o piłce nożnej. W skład serwisów należących do Grupy Goal.pl wchodzą serwisy poświęcone wszystkim najważniejszym ligom piłkarskim w Europie oraz reprezentacjom narodowym. Goal.pl osiągnął bardzo wysoką pozycję koncentrując się na zbliżającym się EURO 2012. Miesięcznie jest odwiedzany przez ok. 450 tys. realnych użytkowników i notuje ok. 7-8 mln odsłon stron. Średni czas korzystania z serwisu Goal.pl na każdego użytkownika wynosi aż 48 minut.
Czytaj dalej »