Styl.fm patronem medialnym finału X edycji najbardziej prestiżowego konkursu Perfect SPA Awards, organizowanego przez magazyn „Eden”

11 Luty, 2019

Już 13 lutego odbędzie się finał 10. edycji najbardziej prestiżowego konkursu Perfect SPA Awards, organizowanego przez magazyn „Eden” – jedyny na polskim rynku specjalizujący się w tematyce SPA & wellness.

Czytaj dalej »

Stanowisko Zarządu Digital Avenue S. A. : działalność spółki NIE jest zagrożona.

15 Kwiecień, 2014

Stanowisko Zarządu Digital Avenue S. A. : działalność spółki NIE jest zagrożona.

W związku z artykułem z dnia 14 kwietnia w serwisie parkiet.com pt. „Digital Avenue: działalność spółki jest zagrożona” Zarząd Digital Avenue S. A. („Spółka”) informuje, iż nie zgadza się z tezami stawianymi w ww. artykule. Zarząd wskazuje na fragment opinii biegłego rewidenta: „wskaźniki poziomu zadłużenia oraz stabilności źródeł finansowania majątku Spółki kształtują się na poziomie bezpiecznym”. Czytaj dalej »

E-commerce sposobem na dywersyfikację przychodów

06 Marzec, 2013

E-commerce sposobem na dywersyfikację przychodów. Zmiana warty w Digital Avenue

Piotr Bocheńczak został nowym prezesem Digital Avenue. Zastąpił on na stanowisku Piotra Wąsowskiego. Nowy szef mediowej spółki skupi się na dalszym rozwoju serwisów wchodzących w skład grupy kapitałowej oraz rozwinięciu działalności w zakresie e-commerce.

Czytaj dalej »

Zostań Gwiazdą Tańca – rusza nowa produkcja w grupie gier dla nastolatek od FashionStyle.pl

31 Styczeń, 2013

Zostań Gwiazdą Tańca – rusza nowa produkcja w grupie gier dla nastolatek od FashionStyle.pl

GwiazdaTańca.pl – ucz się tańczyć w każdym stylu, układaj choreografie inspirując się największymi gwiazdami tańca oraz zbieraj punkty wygrywając pojedynki i występując w telewizji – tak reklamuje się nowa gra dla nastolatek w grupie FashionStyle.pl, spółki zależnej Digital Avenue.

Spółka FashionStyle właśnie wypuściła drugą z czterech zapowiedzianych nowych produkcji – grę rozrywkową dla nastolatek, w której zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę tytułowej gwiazdy tańca i zrobienie kariery w telewizji.
Czytaj dalej »

SuperAgentki.pl – pierwsza z czterech planowanych gier Fashionstyle.pl już online!

20 Sierpień, 2012

Fashionstyle.pl, spółka zależna Digital Avenue, jest na dobrej drodze do objęcia czołowej pozycji w segmencie gier MMO (Massively Multiplayer Online Game) dla młodzieży w Polsce. Spółka właśnie wypuściła pierwszą z zapowiadanych gier – Super Agentki.

Nowa produkcja to gra rozrywkowa dla nastolatek, w której zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę tytułowej super agentki i walka z wirtualną przestępczością. Gra jest dostępna pod adresem superagentki.pl. Super Agentki od momentu debiutu cieszą się rosnącą popularnością: w ciągu pierwszego tygodnia jej działalności, grę odwiedziło ponad 3 000 użytkowników, którzy z sukcesem zakończyli ponad 6 000 wirtualnych misji w grze. Produkcja wpisuje się w trend kreskówek i seriali o agentach, które biją rekordy popularności wśród nastolatek.
Czytaj dalej »

Spółka zależna Digital Avenue podbija rynek gier dla młodzieży – FashionStyle.pl uruchomi cztery gry MMO

10 Maj, 2012

Czołowa pozycja w segmencie  gier MMO (Massively Multiplayer Online Game) dla młodzieży i nastolatek, to główny cel FashionStyle- spółki zależnej Digital Avenue- na 2012 r.

– Dzięki inwestycji i dofinansowaniu spółki przez Digital Avenue, możliwy jest dalszy rozwój FashionStyle i produkcja czterech kolejnych gier rozrywkowych dla  nastolatków do końca 2012 roku. W ciągu najbliższych 8 miesięcy zamierzamy z sukcesem uruchomić cztery nowe tytuły i ustabilizować ich pozycję na rynku. Debiut pierwszego z nich przewidujemy na początku wakacji- zapowiada Ola Sitarska, prezes FashionStyle i dodaje, że rozwój i uruchomienie nowych gier pozwoli FashionStyle stać się jednym z wiodących wydawców gier MMO dla młodzieży i nastolatek, a co za tym idzie zwiększyć liczbę użytkowników i przychody firmy.

Czytaj dalej »

Kontynuacja współpracy grup medialnych – Digital Avenue i TRO Media promują swoje marki

03 Kwiecień, 2012

TRO Media i Digital Avenue – notowane na GPW w Warszawie grupy medialne – postanowiły kontynuować rozpoczętą w ubiegłym roku współpracę. Spółki będą wzajemnie promować swoje serwisy internetowe. Wartość podpisanej umowy to ponad 1,25 mln złotych.

Umowa w zakresie współpracy strategicznej przewiduje, iż TRO Media i Digital Avenue będą wspólnie rozwijać swoje projekty internetowe w segmencie portali internetowych, zarządzania powierzchnią reklamową, usług ecommerce oraz usług technologicznych. Zespoły obu spółek będą wymieniać się doświadczeniem w zakresie wspólnej promocji swoich projektów oraz ich rozwoju technologicznego. Wartość wzajemnych umów z tego tytułu tylko w 2012 r. wyniesie 1,25 mln zł.

Czytaj dalej »

Rynek gier MMO w centrum uwagi spółek – Digital Avenue przejmuje Fashionstyle.pl

23 Marzec, 2012

Digital Avenue, wydawca serwisów internetowych w kategorii „Styl życia, Rozrywka”  rozwija swoje portfolio w dynamicznie rosnącym segmencie gier MMO (Massively Multiplayer Online Game). Spółka sfinalizowała zakup 55% udziałów portalu Fashionstyle.pl prowadzącego popularną grę internetową dla wielbicielek mody. Do końca roku Digital Avenue wprowadzi na rynek kolejnych kilka gier skierowanych do kobiet.

Kobiety to bardzo atrakcyjna i perspektywiczna grupa docelowa dla Grupy Digital Avenue. Dodatkowo Fashionstyle.pl działa w modnym, dynamicznie rozwijającym się i perspektywicznym segmencie jakim są gry typu MMO. Dlatego uważam, że akwizycja świetnie wpisuje się w nasz model biznesowy i znacząco wpłynie na dynamikę wzrostu Digital Avenue w tym segmencie rynku – tłumaczy Piotr Wąsowski, prezes Digital Avenue.

Czytaj dalej »

W planach dalsza rozbudowa grupy kapitałowej – Digital Avenue znacząco poprawił wyniki w 2011 roku

02 Luty, 2012

O ponad 40 proc. zwiększyły się przychody ze sprzedaży i zysk EBITDA Digital Avenue w 2011 r., wynika ze wstępnych szacunków firmy.  Przychody wyniosły 5,8 mln zł, a EBITDA wzrosła do 980 tys. zł w porównaniu z 702 tys. zł w roku 2010. W 2012 r. Digital Avenue planuje kolejne akwizycje.

W 2011 roku grupa kapitałowa Digital Avenue wypracowała 5 829 tys. zł przychodów w porównaniu do 4 147 tys. zł w analogicznym okresie roku 2010. Wskaźnik EBITDA zwiększył się o ponad 39 proc. do blisko 1 mln zł – Poprawa wyników to następstwo wzrostu efektywności naszych serwisów. Lepsza jakość przekłada się bezpośrednio na wyższe ceny reklam w serwisach. Oczywiście wyższe wyniki to także efekt  stałego powiększania grupy kapitałowej o nieduże,  ale bardzo ciekawe, niszowe spółki – tłumaczy Piotr Wąsowski, prezes Digital Avenue.
Czytaj dalej »

Współpraca z Goal.pl na EURO 2012 – Digital Avenue wchodzi w sport

03 Październik, 2011

Digital Avenue, wydawca serwisów internetowych w kategoriach Styl Życia, Rozrywka i Gry zaczyna rozwijać swoje portfolio w dynamicznie rosnącym segmencie Sport. Warszawska firma zawarła umowę o współpracy z serwisem Goal.pl. Współpraca dotyczy zarządzania powierzchnią reklamową serwisu oraz wspólnych projektów rozwojowych w kontekście zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2012.

Goal.pl jest wiodącym polskim portalem o piłce nożnej. W skład serwisów należących do Grupy Goal.pl wchodzą serwisy poświęcone wszystkim najważniejszym ligom piłkarskim w Europie oraz reprezentacjom narodowym. Goal.pl osiągnął bardzo wysoką pozycję koncentrując się na zbliżającym się EURO 2012. Miesięcznie jest odwiedzany przez ok. 450 tys. realnych użytkowników i notuje ok. 7-8 mln odsłon stron. Średni czas korzystania z serwisu Goal.pl na każdego użytkownika wynosi aż 48 minut.
Czytaj dalej »