Styl.fm i Fotosik.pl przedłużają umowę z ARBOinteractive

02 Listopad, 2010

Od listopada br. Digital Avenue przedłuża umowę z ARBOinteractive w zakresie sprzedaży i zarządzania powierzchnią reklamową na serwisach Styl.fm i Fotosik.pl.


Styl.fm i Fotosik.pl współpracują z ARBOinteractive od sierpnia 2008 roku. Po wygaśnięciu umowy właściciel witryn – Digital Avenue zdecydował się na przedłużenie kontraktu i kontynuację współpracy z ARBOinteractive w zakresie sprzedaży form reklamy display, behawioralnej i reklamy wideo.

Witryna www.styl.fm:

„Digital Avenue to kilkanaście mniejszych serwisów i dwie bardzo mocne pozycje – lifestylowy portal dla kobiet Styl.fm oraz społecznościowy portal fotograficzny Fotosik.pl. W sumie docierają one do blisko 3 milionów internautów miesięcznie. Połączenie ich wysokiego zasięgu z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi dostępnymi w ARBOinteractive, stanowi niezwykle ciekawą ofertę dla reklamodawców z branży kobiecej i rozrywkowej” – mówi Marcin Rupiński, Buying Director sieci ARBOnetwork.

Witryny z podkategorii Moda i uroda kategorii Styl życia w badaniu Megapanel PBI/Gemius, 2010.08:

Grupa Styl.fm odnotowała w sierpniu 872 000 użytkowników i ponad 28 mln odsłon. Wynik ten uplasował ją na trzecim miejscu podkategorii Moda i uroda w kategorii Lifestyle badania Megapanel PBI/Gemius. Fotosik.pl natomiast znalazł się w pierwszej dwudziestce kategorii Rozrywka. Stronę odwiedziło w sierpniu ponad 2 mln osób (Megapanel PBI/Gemius, 2010.08). Oba serwisy oferują wszystkie płaskie formy reklamy, Fotosik.pl – także formy emitowane na warstwie, tzw. layery.

Witryna www.fotosik.pl:

ARBOinteractive
ARBOinteractive to międzynarodowa grupa działająca w obszarze Internetu i nowych mediów, specjalizująca się przede wszystkim w reklamie internetowej. Grupa rozwija komórki dedykowane poszczególnym formom marketingu online, jak reklama banerowa, reklama behawioralna, wideo online, kampanie SEM, działania w społecznościach, reklama w grach, czy kreacja internetowa.
ARBOinteractive realizuje kampanie reklamowe również na obcojęzycznych witrynach internetowych. Grupę tworzą cztery europejskie oddziały – poza polskim, stanowiącym jej centrum kompetencyjne, ARBOinteractive posiada biura w Czechach, Rumunii i Rosji. Na rynku europejskim grupa współpracuje m.in. z serwisem Facebook – jako jego partner strategiczny w krajach CEE, marką Jetix w Czechach, czy jednym z 20 największych serwisów świata – Hi5.com w Polsce i Rumunii.
Polski oddział ARBOinteractive obejmuje sieć reklamy tematycznej ARBOnetwork, sieć reklamy biznesowej BizOn media, sieć internetowej reklamy wideo – V2Media, pierwszą w Polsce sieć reklamy behawioralnej – behavię, agencję zaawansowanych kampanii SEM – LOGICSEARCH, system reklamy intekstowej SmartContext, dział sprzedaży Facebooka – Facebook NOW, agencję niestandardowych mediów interaktywnych – AdAhead, agencję marketingu społecznościowego – Tribe Guru, agencję interaktywną adKing, inkubator pomysłów internetowych NewMedia Labs.

Digital Avenue
Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczania treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.
Strategia Spółki zakłada realizacje przedsięwzięć na bazie już istniejących aktywów, a także poprzez przejęcia serwisów internetowych w najbardziej opłacalnych kategoriach tematycznych przy ciągłym poszerzaniu funkcjonalności i jakości posiadanych już w swojej grupie portali. Celem Spółki jest osiągnięcie pozycji lidera wśród internetowych portali lifestylowych poprzez dotarcie do jak największej liczby użytkowników, dostarczanie im wysokiej jakości kontentu oraz usług internetowych.
Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku. W związku z ciągłym rozwojem i nowymi planami inwestycyjnymi, planowane jest przeniesienie spółki na rynek regulowany GPW w 2011-2012 roku.

Kontakt:
Marcin Rupiński ul. Altowa 2
marcin.rupinski@arbonetwork.pl 02-386 Warszawa
Tel: +48 22 592 45 21

Piotr Wąsowski ul. Bartoszowicka 3
p.wasowski@digitalavenue.pl 51-641 Wrocław
tel: +48 22 627 37 58