Portale lifestylowe Tik-Tak.pl i Naobcasach.pl w Grupie Styl.fm

31 Maj, 2011

Do grupy Styl.fm zarządzanej przez Digital Avenue S.A. wchodzą dwa kolejne serwisy – portal parentingowy tik-tak.pl i serwis dla kobiet naobcasach.pl.

Tik-tak.pl i Naobcasach.pl, które z początkiem czerwca br. dołączą do grupy Styl.fm, rozwiną i poszerzą portfolio tematyczne grupy oraz umocnią pozycję Digital Avenue w segmencie Styl życia. Współpraca obejmuje zarządzanie powierzchnią reklamową portali oraz rozwój nowych, wspólnych projektów internetowych.

Współpraca wpisuje się w strategię firmy polegającą na rozwijaniu portfolio w kategorii Lifestyle, pozwoli również na przyspieszenie dynamiki wzrostu oglądalności serwisów Grupy Styl.fm oraz zwiększenie przewagi konkurencyjnej na rynku internetowych mediów kobiecych – mówi Piotr Wąsowski – Prezes Zarządu Digital Avenue.

Tik-tak.pl  – pierwszy serwis, który dołączył do Grupy to strona dla rodziców zawierająca cenne porady o tematyce parentingowej, w serwisie dostępne jest bardzo aktywne forum o ciąży, antykoncepcji oraz macierzyństwie.

Drugi z portali, który zasili Grupę Styl.fm to magazyn dla kobiet  naobcasach.pl – bogate źródło informacji o urodzie, modzie i dzieciach. Serwis posiada aktywne forum o tematyce parentingowej. Na bieżąco informuje o nowościach kosmetycznych, inicjuje dyskusje na ważne kobiece tematy, promuje ciekawe wydarzenia. Głównym celem portalu jest przekazywanie profesjonalnych porad oraz uzupełnianie i rozwijanie wiedzy kobiet.

Portale są idealnym miejscem dla kobiet przedsiębiorczych, aktywnych, odważnych, inteligentnych i ambitnych, przyszłych rodziców. Służą jako platforma do wymiany wiedzy, doświadczeń oraz nawiązywania kontaktów.

Dzięki zawartej umowie grupa Styl.fm, zarządzana przez Digital Avenue zwiększy swój zasięg o ok. 200 000 realnych użytkowników miesięcznie, co wpłynie na odpowiedni wzrost przychodów ze sprzedaży reklamy w całej Grupie Styl.fm.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.

Digital Avenue S.A. zarządza marką – Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje już ponad 3 miliony użytkowników.

Portale należące do Digital Avenue S.A. skupiają już ponad 3 mln użytkowników i grupa ta stale wzrasta. Liczba odsłon sięga ponad 50 mln, a liczba zarejestrowanych użytkowników przekroczyła już 1,3 mln osób.