Zostań Gwiazdą Tańca – rusza nowa produkcja w grupie gier dla nastolatek od FashionStyle.pl

31 Styczeń, 2013

Zostań Gwiazdą Tańca – rusza nowa produkcja w grupie gier dla nastolatek od FashionStyle.pl

GwiazdaTańca.pl – ucz się tańczyć w każdym stylu, układaj choreografie inspirując się największymi gwiazdami tańca oraz zbieraj punkty wygrywając pojedynki i występując w telewizji – tak reklamuje się nowa gra dla nastolatek w grupie FashionStyle.pl, spółki zależnej Digital Avenue.

Spółka FashionStyle właśnie wypuściła drugą z czterech zapowiedzianych nowych produkcji – grę rozrywkową dla nastolatek, w której zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę tytułowej gwiazdy tańca i zrobienie kariery w telewizji.

Przed graczami trudna decyzja do podjęcia: czy wolą tańczyć hip-hop, jazz, tango, czy dance-hall, a może nie są jeszcze gotowi na karierę i najpierw muszą podszkolić swój taneczny warsztat pod okiem profesjonalistów? Wcielenie się w rolę tancerza nie łatwe – trzeba jeszcze przygotować odpowiedni strój, makijaż i fryzurę. Na szczęście w grze GwiazdaTańca.pl nie ma rzeczy niemożliwych! Wszystkie przedmioty, moda i fryzury zostały zainspirowane wizerunkiem scenicznym największych gwiazd światowych parkietów – tym jak prezentują się na czerwonych dywanach, w teledyskach i podczas koncertów. Znajdź styl, w którym czujesz się najlepiej i tańcz wybierając z setek dostępnych utworów i choreografii!

Gra jest dostępna pod adresem www.gwiazdatanca.pl. Najnowsza produkcja doskonale wpisuje się w trend telewizyjnych programów rozrywkowych o tematyce tanecznej, które od kilku biją rekordy popularności wśród nastolatek w Polsce i nie tylko.

Pierwsza z nowych inwestycji, czyli gra SuperAgentki.pl, której premiera miała miejsce w sierpniu 2012 roku, zanotowała do tej pory 100.000 zarejestrowanych użytkowników, a co miesiąc grę odwiedza 60.000 aktywnych graczy. Gra zadebiutowała również na platformie gier NK.pl, co pozwoliło na dynamiczny rozwój i udostępnienie jej grupie 10 milionów użytkowników NK, z których ogromną część stanowi docelowy target gry: dziewczyny w wieku od 10 do 16 lat.

Obecnie portal FashionStyle.pl generuje blisko 11 milionów odsłon miesięcznie, a dzięki sukcesowi ostatniej produkcji: SuperAgentki.pl, cała grupa skupia już 110 tysięcy aktywnych graczy w miesiącu, którzy generują ponad 15 milionów odsłon. Liczba zarejestrowanych graczy osiągnęła już poziom 450 tysięcy.

Rynek gier internetowych w czasie rzeczywistym jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rozrywki wykorzystującej aplikacje online. Według ekspertów z firmy Gartner rynek gier MMO ma zwiększyć swoją wartość do 2015 roku o ponad 230% w porównaniu z 2011 rokiem.

Dodatkowe informacje:

Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w
sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich
przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach
tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.

Digital Avenue S.A. zarządza marką – Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych
skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są
wirtualne społeczności.

Portale należące do Digital Avenue S.A. są odwiedzane przez blisko 3 mln użytkowników,
liczba odsłon wszystkich serwisów sięga ponad 40 mln miesięcznie. Grupa zarejestrowanych
użytkowników portali przekroczyła już 1,2 mln osób. Digital Avenue to spółka, która jako
jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007
roku.

Więcej informacji o spółce na www.digitalavenue.pl