E-commerce sposobem na dywersyfikację przychodów

06 Marzec, 2013

E-commerce sposobem na dywersyfikację przychodów. Zmiana warty w Digital Avenue

Piotr Bocheńczak został nowym prezesem Digital Avenue. Zastąpił on na stanowisku Piotra Wąsowskiego. Nowy szef mediowej spółki skupi się na dalszym rozwoju serwisów wchodzących w skład grupy kapitałowej oraz rozwinięciu działalności w zakresie e-commerce.

Piotr Bocheńczak związany jest z Digital Avenue od 2010 roku. Był współzałożycielem spółki Styl.Media – wydawcy portalu Styl.fm, gdzie odpowiadał m.in. za działy IT i rozwoju portali. Po połączeniu z Digital Avenue zarządzał portalami wchodzącymi w skład grupy kapitałowej. Nowy prezes skupi się na dalszej konsolidacji rynku, rozwoju i optymalizacji działania portali zarządzanych przez Digital Avenue oraz finalizacji połączenia ze spółką Medousa, prowadzącą serwis Fotosik, której od stycznia 2013 r. jest również prezesem. – Moim celem jest dalsza ekspansja i umocnienie pozycji  rynkowej.  – zapowiada Piotr Bocheńczak. Jednym z głównych zadań nowego prezesa będzie również budowa nowej części grupy Digital Avenue, czyli e-commerce. – Uważam, że przyszedł czas generowania przychodów z kolejnego źródła jakim jest e-commerce. Użytkownicy naszych portali to  ponad 3 mln osób stanowiących ciekawą grupę docelową dla produktów z segmentu lifestyle i uroda.- twierdzi Bocheńczak. Zapowiada wdrożenie rozwiązań e-commerce w Q4 2013.  Wejście w segment e-commerce  to i duże wyzwanie, ale także ogromna szansa. E-commerce w przypadku takiej spółki jak Digital Avenue to naturalna konsekwencja przyjętego modelu biznesowego. To czas, aby Digital Avenue z powodzeniem zaproponował swoim klientom przemyślaną i atrakcyjną ofertę w modelu e-commerce- podkreśla.

Odchodzący prezes, Piotr Wąsowski pełnił swoją funkcję od 2010 r. Jego zadaniem była konsolidacja grupy kapitałowej oraz restrukturyzacja i  zwiększenie skali działalności. Cele te udało się osiągnąć.  Za jego kadencji przychody spółki wzrosły do poziomu blisko 6 mln zł. Połączenie Digital Avenue, Styl.Media i Medousa oraz liczne akwizycje w tym Fashionstyle.pl, sprawiły że spółka Digital Avenue stała się rozpoznawalną grupą medialną w Polsce. Piotr Wąsowski wszedł jednocześnie do Rady Nadzorczej spółki, gdzie będzie aktywnie wspierał realizacje strategii grupy.