Nowy akcjonariusz i nowe przejęcia jeszcze w tym roku

26 Wrzesień, 2011

Digital Avenue kontynuuje rozwój w oparciu o kolejne akwizycje, na które przeznaczy m.in. środki pozyskane z ostatniej emisji, w wysokości 240 tys. PLN. Nowe przejęcia mają szansę dojść do skutku jeszcze w tym roku.

W dniu 22 września br. Digital Avenue przeprowadził emisję akcji skierowaną do Marka Kamoli, dotychczasowego akcjonariusza, który w ten sposób zwiększył swoje zaangażowanie w Spółce do ponad 7%. Marek Kamola jest inwestorem giełdowym, akcjonariuszem m.in. Benefit Systems. Jest to kolejne zwiększenie przez niego zaangażowania w Spółce – poprzednio zwiększył swój udział do ponad 5,3%.
Czytaj dalej »

Digital Avenue S.A. kupuje Fashionstyle.pl

26 Sierpień, 2011

Digital Avenue, notowana na giełdzie internetowa grupa medialna, podpisała umowę inwestycyjną zakładającą odkupienie większości udziałów w spółce prowadzącej popularną internetową grę dla fascynatek mody – Fashionstyle.pl. Udziałowcem Spółki i Prezesem Zarządu pozostaje twórca gry – Ola Sitarska, jedna z najbardziej znanych polskich twórczyń startupów, laureatka Startup School i Startup Weekend. To kolejna akwizycja Digital Avenue w tym roku.

Digital Avenue, wydawca największego polskiego serwisu do dzielenia się zdjęciami – Fotosik.pl oraz Styl.fm – jednego z liderów w segmencie serwisów kobiecych o modzie i urodzie oraz Ola Sitarska – założycielka i udziałowiec Fashionstyle.pl planują wspólnie dalszy szybki rozwój Fashionstyle.pl. „W ramach grupy medialnej docierającej do blisko 3 mln realnych użytkowników miesięcznie, taki portal jak mój zyskuje wielką szansę na zdecydowane przyspieszenie dynamiki rozwoju i poprawę wyników finansowych – mówi Ola Sitarska – założycielka i Prezes Zarządu Fashionstyle.pl.
Czytaj dalej »

Dobry wynik Digital Avenue w I półroczu 2011 roku

17 Sierpień, 2011

Ponad 56 proc. wzrost przychodów i 20 proc. wzrost zysku operacyjnego wypracował w pierwszym półroczu 2011 r. Digital Avenue-  wydawca wiodących portali społecznościowych dla kobiet (Styl.fm) oraz dla fotografów (Fotosik.pl).  Oznacza to realizację wcześniejszych zapowiedzi zarządu warszawskiej spółki.

Wyniki finansowe w pierwszym półroczu 2011 r. – wysoka dynamika wzrostu

Portale należące do Digital Avenue, docierające do blisko 3 mln realnych użytkowników miesięcznie (czyli do 15% ogółu polskich internautów), osiągnęły w I półroczu 2011 r. blisko 3 mln zł przychodów netto ze sprzedaży i ponad 354 tys. zysku operacyjnego. Dla porównania w analogicznym okresie roku ubiegłego wyniki te wyniosły odpowiednio 1,9 mln zł i 295 tys. zł. Zysk netto spółki wyniósł na koniec czerwca 314 tys. zł (wzrost o 15%), a wskaźnik EBITDA 521 tys. zł (wzrost o 23%).
Czytaj dalej »

Fashionstyle.pl – wirtualny świat mody dołącza do Grupy Styl.fm

13 Czerwiec, 2011

Digital Avenue, wydawca serwisów w kategorii Styl życia, rozrywka zaczyna rozwijać swoje portfolio w dynamicznie rosnącym segmencie Gry. W związku z tym firma zawarła umowę o współpracy z serwisem Fashionstyle.pl. Współpraca dotyczy głównie zarządzania powierzchnią reklamową serwisu oraz wspólnych projektów rozwojowych.

Fashionstyle.pl posiada ok. 200 000 zarejestrowanych graczy, którzy generują ponad 5 milionów odsłon miesięcznie. Czytaj dalej »

Portale lifestylowe Tik-Tak.pl i Naobcasach.pl w Grupie Styl.fm

31 Maj, 2011

Do grupy Styl.fm zarządzanej przez Digital Avenue S.A. wchodzą dwa kolejne serwisy – portal parentingowy tik-tak.pl i serwis dla kobiet naobcasach.pl.

Tik-tak.pl i Naobcasach.pl, które z początkiem czerwca br. dołączą do grupy Styl.fm, rozwiną i poszerzą portfolio tematyczne grupy oraz umocnią pozycję Digital Avenue w segmencie Styl życia. Współpraca obejmuje zarządzanie powierzchnią reklamową portali oraz rozwój nowych, wspólnych projektów internetowych.

Czytaj dalej »

Realizacja strategii przynosi efekty – Digital Avenue ostro w górę

13 Maj, 2011

Ponad 3,5 krotny wzrost przychodów i zysk netto w wysokości dwóch trzecich całości zysków osiągniętych w 2010 roku to wyniki Digital Avenue w pierwszym kwartale bieżącego roku. Skokowa zwyżka wyników jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju spółki wdrażanej od minionego roku.

Digital Avenue bardzo dobrze radzi sobie na rynku reklamy internetowej z powodzeniem wykorzystując pozytywne trendy w branży. Ma to odzwierciedlenie w wynikach spółki w I kw. 2011 r. W porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, przychody grupy wzrosły blisko 4-krotnie (z 303 tys. zł do ok. 1,1 mln zł). Zdecydowanie poprawiła się także jej rentowność. Kwartalny zysk netto osiągnął poziom 211 tys. zł tj. 2/3 całego ubiegłorocznego zysku, a EBITDA wzrosła do 307 tys. zł (z ok. zera rok temu). – Według raportu The Boston Consulting Group, wartość polskiego rynku internetowego sięgnęła niespełna  37 mld zł czyli 2,7% PKB. Autorzy opracowania prognozują, że wartość  polskiego  internetu podwoi się w kilka  najbliższych lat. Roczny wzrost  będzie  dwukrotnie większy niż wzrost  PKB i sięgnie 15%.  Digital Avenue już wykorzystuje te trendy i zamierza rosnąć szybciej niż rynek- zapowiada Piotr Wąsowski, prezes zarządu Digital Avenue.

Czytaj dalej »

Współpraca strategiczna grup medialnych- Tro Media i Digital Avenue łączą siły

19 Kwiecień, 2011

TRO Media i Digital Avenue – notowane na GPW w Warszawie grupy medialne – rozpoczęły współpracę strategiczną. Spółki będą tworzyć nowe projekty, wspólnie wykorzystywać przewagi rynkowe oraz wzajemnie promować już istniejące projekty medialne i technologiczne. Wartość podpisanej umowy to ponad 1,1 mln złotych.

Umowa w zakresie współpracy strategicznej przewiduje iż TRO Media i Digital Avenue będą wspólnie rozwijać swoje projekty internetowe w segmencie portali internetowych, zarządzania powierzchnią reklamową w internecie, usług e-commerce oraz usług technologicznych. Zespoły obu spółek będą wymieniać się doświadczeniem w zakresie wspólnej promocji swoich projektów oraz ich rozwoju technologicznego. Wartość wzajemnych umów z tego tytułu tylko w 2011 r. przekroczy 1,1 mln zł.

Czytaj dalej »

Łatwiejsze dodawanie zdjęć oraz nowy dział z aktualnościami i poradami w serwisie Fotosik.pl

06 Kwiecień, 2011

Fotosik.pl, największy polski serwis umożliwiający dzielenie się zdjęciami wprowadził nowy, ulepszony mechanizm dodawania zdjęć oraz wzbogacił serwis o nową sekcję Czytelnia z publikacjami dotyczącymi fotografii.

Nowa funkcjonalność znacznie ułatwia i przyspiesza dodawanie oraz organizację zdjęć w serwisie, oferując użytkownikom wygodny sposób na przyporządkowanie zdjęć do albumu, oznaczenie kategorią tematyczną oraz opisanie poszczególnych zdjęć. Dzięki nowemu narzędziu użytkownicy portalu będą mogli jeszcze łatwiej organizować swoje zdjęcia, jednocześnie prezentując je w bardziej atrakcyjny sposób oraz znacznie ułatwiając pozostałym użytkownikom dotarcie do wybranych przez użytkownika zdjęć.

Czytaj dalej »

Digital Avenue przejmuje serwis społecznościowy jakja.pl

17 Marzec, 2011

Digital Avenue notowana na warszawskiej giełdzie grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka przejęła serwis społecznościowy jakja.pl.

Jakja.pl to miejsce spotkań użytkowników poszukujących w Internecie osób podobnych do siebie. Portal jest odwiedzany przez ponad 100 000 użytkowników, którzy generują blisko 2,5 mln odsłon miesięcznie*. Zarejestrowani użytkownicy mogą rozwiązywać testy psychologiczne, których wyniki pozwalają im znaleźć osoby podobne do nich, nowych przyjaciół, a nawet poznać swoją drugą połowę.

Czytaj dalej »

Przegląd najważniejszych wydarzeń w spółce Digital Avenue S.A. w roku 2010

29 Listopad, 2010

Zapraszamy do zapoznania się z krótkim podsumowaniem najważniejszych wydarzeń w spółce w formie załączonej prezentacji. Jednocześnie pragniemy poinformować, iż informacje zawarte w dokumencie mają charakter wyłącznie informacyjny.

Digital Avenue – Prezentacja inwestycyjna Listopad 2010